Christelijk Lyceum Veenendaal

Huisstijl


Een nieuw gebouw en nieuwe site: Zo ontstond er behoefte aan een nieuwe huisstijl voor het Christelijk Lyceum Veenendaal, passend bij deze nieuwe omgeving. Het karakter van de middelbare scholengemeenschap voor Mavo, Havo en VWO (Atheneum en Gymnasium) ligt in het logo en stijlelementen besloten: Een moderne, open Christelijke school met 'Ruimte voor ontwikkeling'.

De kleuren van het logo sluiten naadloos aan bij het kleurenpalet en vormentaal van de nieuwbouw. Ook heeft elke kleur een functie gekregen: Magenta-rood als thema kleur (èn plezier, jeugdigheid, energie). De blauw-groen tinten representeren de drie niveau's Mavo, Havo en VWO, maar staan ook voor groei, duurzaamheid, betrouwbaarheid en vertrouwen.
Op vimeo is een filmpje te zien van de transformatie van het oude naar het nieuwe logo.

Hieronder zie je een selectie van het ontworpen correspondentiemateriaal, diverse schoolbrochures, posters, sportkleding en digitale presentaties. Daarnaast adviseerden we bij de nieuwe website van het CLV.

Foto © Christelijk Lyceum Veenendaal

Ook de signing namen we voor onze rekening, benieuwd? Klik hier.